Jouw bedrijf onder de aandacht krijgen door een goede marketing strategie.

Naast de online marketing kun je je doelgroep ook bereiken via offline marketing. Denk aan kranten, magazines, folders en drukwerk. Maar televisie- en radioreclame valt hier ook onder. Daar wil jij als bedrijf of ondernemer natuurlijk op inspelen om je klant aantal te verhogen, of het bezoekersaantal van je website/webshop te verdriedubbelen.

Welke soorten offline marketing gebruiken wij

Wil je offline ook je doelgroep aantrekken, vasthouden en terug laten komen? Daar helpen we je bij. Je kan bij ons terecht voor het bepalen van een offline strategie. Wij blijven op de hoogte van alle marketing trends door het volgen van cursussen en door onderzoek te doen.

🗞

Magazines, folders & flyers

Je zou denken dat de meeste mensen alleen nog maar achter hun telefoon zitten en daar de meeste (sluik)reclame tegenkomen, maar niets is minder waar. Als je in de auto zit kom je vaak langs de weg grote reclame borden tegen. Of in de winkelstraten, in de magazines bij de kapper, in de supermarkt en in kranten. Wij kunnen een goede offline marketing strategie bedenken om jouw doelgroep aan te trekken.

📻

televisie- en radioreclame

Heel veel mensen kijken na een lange dag werken naar de televisie. Even een leuk programma voor het slapen gaan. Maar tussen de programma’s in vind je jezelf vaak minuten vol aan kijkend naar reclame. Het zelfde geldt voor het luisteren naar de radio. Elk half uur hoor je een aantal minuten reclame, gevolgd door het laatste nieuws. Door een pakkende televisie- en/of radioreclame kunnen wij jouw doelgroep aantrekken!

Klaar om online succesvol te worden?⚡️